.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
رسائی : پيروزي قطعي و بالاي 70 درصد با احمدي‌نژاد است

نماينده مردم تهران در مجلس گفت: با سونامي ايجاد شده در ‌كشور پيروزي قطعي و بالاي 70 درصد با احمدي‌نژاد است و مردم به اين باور رسيده‌ا‌ند كه ديگر نبايد قدرت را به دست سوء استفاده كنندگان از بيت‌المال و منافع ملت داد

خبرگزاري فارس: نماينده مردم تهران در مجلس گفت: با سونامي ايجاد شده در ‌كشور پيروزي قطعي و بالاي 70 درصد با احمدي‌نژاد است و مردم به اين باور رسيده‌ا‌ند كه ديگر نبايد قدرت را به دست سوء استفاده كنندگان از بيت‌المال و منافع ملت داد.

حجت‌الاسلام حميد رسايي در گفتگو با خبرنگار فارس در حاشيه همايش حاميان احمدي‌نژاد در اردبيل افزود: متاسفانه اصلاح‌طلبان با به قدرت رسيدن در سال 76 سعي كردند تمام اصول و مباني اسلام را با هر تلاش و كوششي زير پا بگذارند و دولت نهم نيز سعي كرد با پررنگ كردن اين آرمان‌ها فاصله ايجاد شده را به نحو نظام و ملت پر كند.
وي گفت: در دهه اول انقلاب ما به پيروي از ولايت پايبند بوديم و اين جز شعارهاي ثابت همه امت اسلامي بود اما در دهه دوم كم‌كم اين شعار حذف و به جاي آن شعار آزادي و دموكراسي سر دادند كه اين فضا جامعه را به تنش و مشكل كشيد.
نماينده اصولگراي مجلس شوراي اسلامي در بخش ديگري از سخنان خود اظهار داشت: امروز حاميان موسوي نيز همان‌هايي هستند كه در دوران اصلاحات خون مردم را به شيشه كرده بودند و تمامي ثروت جامعه را به نام خود قبضه كرده بودند كه امروز در هيبت حاميان موسوي درآمدند و به شدت و سرسختانه با احمدي‌نژاد مبارزه مي‌كنند.
اين نماينده مجلس ادامه داد: كارگزاران و در راس آنها هاشمي رفسنجاني تمام‌ اطرافيان و دوستان و خانواده‌اش را بسيج كرده است تا نگذارند احمدي‌نژاد و تفكر او در 22 خرداد امسال راي بياورند و اين در تمام‌ رفتارها و حركات طرفداران موسوي به چشم مي‌خورد.
وي در خصوص علل حمايت كارگزاران و مشاركتي‌ها از موسوي افزود: اين دو گروه كه از چهار سال پيش شكست سختي را پذيرفتند تاكنون با حربه‌هاي مختلف قصد وارد شدن به ميدان قدرت را داشتند تا بتوانند به ثروت‌اندوزي خود ادامه دهند در حالي كه احمدي‌نژاد نگذاشت اين اتفاق بيفتد.
رسايي ادامه داد: به دنبال اين موج سواري‌ها برخي گروه‌ها و احزاب خارجي نيز از پيروزي احمدي‌نژاد در انتخابات دل نگران هستند تا مبادا منافع خود را له شده ببينند و نتوانند برنامه‌هاي خود را در كشور عملي سازند.
وي در خصوص پيش‌بيني خود از نتيجه انتخابات گفت: با سونومي ايجاد شده در سطح كشور پيروزي قطعي و بالاي 70 درصد با احمدي‌نژاد است و مردم به اين باور رسيدند كه ديگر نبايد قدرت را به دست سوء استفاده كنندگان از بيت‌المال و منافع ملت داد.
نماينده اصولگراي مجلس ششم در خصوص برخي اتهامات و تهمت‌هاي وارده به رئيس جمهور كشور، اظهار داشت: آنهايي كه در اين كشور مي‌خواهند صادقانه خدمت كنند هميشه بيشتر از دوستان، دشمن دارند و احمدي‌نژاد نيز از اين امر استثنا نيست چرا كه سعي كرد در اين چهار سال با اشرافي‌گري مقابله كند و اقتصاد عادلانه در كشور برقرار سازد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

عاشق خدمت 17 خرداد 1388
درود بر خدمتگزاران صادق به نظام و انقلاب

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.188 seconds.